VNU Exhibitons Europe is de grote winnaar in de categorie Beurzen & Tentoonstellingen van het Kerstrapport van Adformatie en onderzoekbureau Synovate. VNU Exhibitions kwam in de sectoren Creatief, Meest deskundig en Beste prijs-prestatie als eerste uit de bus.
Het is voor de 26ste keer dat mediaplanners en adverteerders een oordeel geven over de wijze waarop mediaexploitanten zich manifesteren. Het onderzoek spitst zich toe op bekendheid, waardering en imago van de exploitant in de markt.
John van der Valk, directeur Beurzen & Crossmedia van VNU Exhibitions Europe, is trotst op de hoge notering in het onderzoek. Van der Valk: “Het zijn de mensen uit het mediavak die hun waardering uitspreken. Dat zegt iets. Ze zien ons als een creatief bedrijf met de beste prijs/kwaliteitverhouding. Aan dat imago werken we al jarenlang. We leveren rendement volle ontmoetingen aan onze exposanten. We zeggen altijd: het gaat ons niet om de vierkante meters maar om de leads die we onze klanten leveren.”
“We zijn nu al weer druk bezig met het Kerstrapport van 2012. Ook daar willen we maximaal scoren. De sleutelwoorden voor 2012: leadgeneratie, verlagen van de kosten per lead voor onze klanten, databasemanagment, en nog meer creativiteit.”
VNU Exhibitions Europe is organisator van beurzen als de Vakantiebeurs, de Internationale Bouwbeurs, MOTORbeurs Utrecht, Beauty Salon dimensions, Infosecurity, Techni-Show en VIV Europe. Met een portfolio van zo`n zestig beurstitels is VNU Exhibitions toonaangevend in Nederland. Daarnaast exploiteert het online vakbeurzen en is het bedrijf op CEO-niveau actief met Strategie Summits. Met VNU Exhibitions Asia heeft het bedrijf sterke voet aan de grond in Shanghai.