Thom Evers is in de servicewereld een vertrouwde naam. Hij heeft jarenlange ervaring opgedaan als Accountmanager in diverse disciplines van de HVAC branche en als technisch manager bij een installatiebedrijf. In zijn rol als manager bouwde hij expertise op in service, reparatie en renovatie van woningen en utiliteit.
Bij Wilo Nederland gaat Thom Evers de functie van Accountmanager Service vervullen. Hij zal zich bezighouden met het geven van advies over Wilo producten met het accent op onderhoud, reparatie, vervanging en service. Thoms werkveld bestrijkt geheel Nederland.
Wilo`s serviceoplossingen omvatten de volledige levenscyclus van Wilo-producten. Wilo Nederland beschikt over een team deskundige servicetechnici die zich onder meer sterk maken voor onderhoud, storingen & reparaties en levering van reserveonderdelen.
Als onderdeel van het serviceaanbod biedt Wilo veel alternatieven voor het periodiek controleren van producten en zorgt het tegelijkertijd voor betrouwbaarheid op lange termijn. Het onderhoud wordt daarbij nauwkeurig aangepast aan de individuele wensen, producten en installaties. Een efficiënte reparatieservice zorgt er daarnaast voor dat storingen zo snel mogelijk en betrouwbaar worden verholpen. Met een efficiënte logistiek wordt tenslotte onder alle omstandigheden een snelle bevoorrading van reserveonderdelen gegarandeerd waardoor werkprocessen niet of nauwelijks worden verstoord.